Twoje usługi
Z tego poziomu możesz uzyskać dostęp do wszystkich swoich usług

 

Nie możesz znaleść ?
Szukaj tutaj:

E-marketing

Pozycjonowanie SEO

Pozycjonowanie w ostatnich latach stało się mocnym orężem marketingowym szczególnie, że Internet stał się pierwszym miejscem, gdzie klienci szukają informacji o firmach, produktach i markach.

Nawet najbardziej zaawansowany serwis internetowy nie przyniesie wielu korzyści jeśli będzie miał słabą odwiedzalność. Dla każdego serwisu www należy wybrać właściwą strategię promocji wybierając z możliwości marketingu tradycyjnego (tv, gazety, reklama zewnętrzna etc), „tradycyjnego” marketingu w sieci (bannery reklamowe, boksy sponsorowane, mailingi) czy marketingu szeptanego (także w oparciu o fora internetowe).

Jednakże w bardzo wielu dziedzinach klienci podejmują decyzję w oparciu o wyniki najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej – Google, gdzie kluczową rolę odgrywa kolejność wyświetlanych wyników, na którą wpływ ma pozycjonowanie.

Pozycjonowanie w Google polega na wypromowaniu serwisu tak, aby po żądanej frazie znalazł się na jak najwyższej pozycji.

Pozycjonowanie to proces, który łączy w sobie kilka kluczowych zagadnień

Analiza fraz kluczowych i doradztwo w wyborze najlepszych fraz do pozycjonowania

Odpowiednie słowa kluczowe to pierwszy krok do sukcesu każdej strategii promocji strony internetowej. Frazy wybrane do pozycjonowania zawsze muszą być związane z tematyką strony oraz branżą pozycjonowanej firmy, jednakże otwarte na ich klientów i pozbawione terminologii zrozumiałej dla wąskiej grupy ekspertów z danej dziedziny.
W procesie uzgadniania fraz kluczowych posiłkujemy się wieloletnimi statystykami, wiedzą i doświadczeniem, a wybór uzasadniamy stosownymi wynikami badań.

SEO optymalizacja serwisu www

Każdy serwis www można pozycjonować, jednak przez właściwe przygotowanie serwisu możemy znacznie wpłynąć na czas i wynik pozycjonowania. Optymalizacja to analiza serwisu pod kątem użyteczności (okiem Google), przy jednoczesnym pozostawieniu wszelkich funkcjonalności (z punktu widzenia klienta).
Oczywiście faza optymalizacji musi być poprzedzona fazą analizy fraz kluczowych, ponieważ serwis www optymalizujemy pod konkretne frazy.

Pozycjonowanie

Nasze metody pozycjonowania zapewnią Państwu stabilny, stały wzrost pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Sprawiamy, że pierwsze wzrosty serwisu www po bardzo popularnych frazach pojawiają się w Google TOP10 w ciągu 2-3 miesięcy i wynik ten potrafimy utrzymać na dłużej. Dla naszych klientów nieustannie pozycjonujemy kilkaset fraz, które znajdują się w TOP10 wyników Google. Dzięki temu liczba odwiedzin na ich stronach wzrosła wielokrotnie, co nieustannie przekłada się na rozpoznawalność marki oraz wynik finansowy prowadzonej działalności.

Wycena SEO

Oferujemy Państwu bezpłatną wycenę pozycjonowania, optymalizacji serwisu oraz dodatkowych usług. W związku z licznymi zapytaniami o usługę pozycjonowania stron internetowych udostępniamy poniżej szczegółowy formularz usprawniający cały proces wyceny. Dokładne odpowiedzi na zadane w nim pytania pozwolą nam na poznanie Państwa potrzeb oraz aktualnej sytuacji serwisu.

Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w formie mailowej lub telefonicznej.

Formularz wyceny

Google Ads

Google to największa i najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa. Wyróżniamy w niej dwie podstawowe techniki promocji serwisów – pozycjonowanie (czyli wpływ na właściwe wyniki wyszukiwania) oraz Google Ads – boksy reklamowe pojawiające się przed wynikami wyszukiwarki lub z prawej strony. Boksy i linki sponsorowane Google Ads pojawiają się zawsze w kontekście wpisanej przez klienta frazy a niejednokrotnie także w kontekście lokalizacji, w jakiej się znajduje.

Wbrew pozorom działania związane z pozycjonowaniem i Google Adsy mogą a wręcz powinny być prowadzone jednocześnie. Jak pokazują statystyki, w zależności od wyszukiwanej frazy, część klientów woli przeszukiwać wyniki właściwego wyszukiwania, a część boksy reklamowe. W kontekście danej frazy obie te grupy są rozłączne i trafiają do dwóch różnych grup potencjalnych klientów zainteresowanych danym hasłem.

W kontekście Google Ads, podobnie jak w pozycjonowaniu, kluczowe jest ustalenie fraz po jakich reklama ma się pojawiać. Dodatkowo, ponieważ koszty Google Ads zależą od liczby kliknięć w daną reklamę, istotna jest treść boksu reklamowego tak, aby przyciągnęła uwagę wyłącznie właściwej grupy użytkowników – potencjalnych klientów.

Pomagamy ocenić przydatność Google Ads w kontekście konkretnego przedsięwzięcia. Przygotowujemy oraz zarządzamy promocjami Google Ads dla naszych klientów prowadząc jednocześnie działania pozycjonowania. Nasze działania szczególnie widoczne są w statystykach serwisów.

Reklama

Żaden serwis internetowy nie przyniesie spodziewanych korzyści jeśli nie będzie miał odpowiedniej liczby odwiedzin. Każdy serwis wymaga określenia właściwej strategii promocji. Marketing tradycyjny (tv, gazety, reklama zewnętrzna) znalazł swoje odzwierciedlenie w Internecie w postaci bannerów reklamowych, filmów umieszczanych na YouTube, boksów i linków sponsorowanych, mailingu. W kontekście portali społecznościowych takich, jak Facebook, Google+, Instagram, Pinterest i wielu, wielu innych portalach tematycznych, marketing szeptany, polecenia, stały się najpewniejszym źródłem pozyskania klienta.

Zajmujemy się wszystkimi technikami reklamy internetowej. Pomagamy przygotować skuteczną strategię działania analizując wszystkie „za i przeciw”. Jesteśmy skuteczni.

Mailing

Jak dotrzeć do grupy nowych klientów?

Mailing, to wysyłka jednej wiadomości do licznej grupy odbiorców. Odbiorcy wyselekcjonowani są najczęściej z bazy danych portali (np. Onet.pl, Wp.pl) tak, aby zawęzić odbiorców do interesującej grupy docelowej. Kryteria wyboru odbiorców są różne – począwszy od lokalizacji (województwa / miasta, wielkość miasta), przez płeć, wiek, skończywszy na zawodzie, stanowisku czy zainteresowaniach.

Pomagamy w stworzeniu treści i oprawy graficznej rozsyłanej wiadomości oraz dostarczamy statystyki skuteczności.

Formularz kontaktowy

Jeśli mają Państwo jakieś dodatkowe pytania lub wątpliwości.

Zapraszamy do kontaktu.

Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania.